مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 5 شهریور 1400 ساعت 04:402021-08-27پزشكي

خطر مراجعه دیرهنگام کرونایی ها به پزشک/ فرار سویه های جدید از سیستم ایمنی


معاون علوم پزشکی گیلان، با بیان اینکه متاسفانه افراد روزهای بیشتری را در خانه می مانند و به محض شروع علائم به پزشک مراجعه نمی کنند، یادآور شد: - ایسنا/گیلان معاون علوم پزشکی گیلان، با بیان اینکه متاسفانه افراد روزهای بیشتری را در خانه می مانند و به محض شروع علائم به پزشک مراجعه نمی کنند، یادآور شد: مراجعه دیرهنگام بیماران مبتلا به کرونا به پزشک می تواند با خطر و عواقب جدی همراه باشد.

دکتر انوش دهنادی مقدم در گفت وگو با ایسنا، با بیان اینکه طی شبانه روز گذشته 340 بیمار جدید کرونایی را در استان گیلان بستری کردیم، گفت: در حال حاضر 1900 بیمار کرونایی بستری داریم.

وی 250 بیمار بستری را بدحال دانست و افزود: تفاوت بیماران مراجعه کننده به بیمارستان ها در روزهای اخیر با بستری های چند ماه قبل این است که اکنون بیماران با حال عمومی بدتر به بیمارستان ها می آیند.

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی گیلان، با بیان اینکه متاسفانه افراد روزهای بیشتری را در خانه می مانند و به محض شروع علائم به پزشک مراجعه نمی کنند، یادآور شد: مراجعه دیرهنگام بیماران مبتلا به کرونا به پزشک می تواند با خطر و عواقب جدی همراه باشد.

دهنادی مقدم، از مردم خواست به محض پیدایش علائم شبیه سرماخوردگی به پزشک با مراکز جامع خدمات سلامت مراجعه کنند و ادامه د


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خطر مراجعه دیرهنگام کرونایی ها به پزشک/ فرار سویه های جدید از سیستم ایمنی

خطر مراجعه دیرهنگام کرونایی ها به پزشک/ فرار سویه های جدید از سیستم ایمنی